Miért a MedTiM szenvedélybetegség kezelési kórház?
Fontos, hogy bízzon abban a klinikában, amelyet a függőség kezelésére választott. Azonban meg kell jegyezni, hogy minden méregtelenítő központ eltérő megközelítést alkalmazhat a kezeléshez, és nincs mindenki számára megfelelő megoldás. Ami az egyik betegnél hatásos lehet, nem biztos, hogy a másiknál az, mivel a kezelési igények az egyéntől és a függőség természetétől függően változnak.
Klinikánk hitelességének és hírnevének megerősítése érdekében, mint a „legjobb” szenvedélybetegségek kezelésében, kulcsfontosságú, hogy konkrét bizonyítékokkal szolgáljunk sikereinkről, például gyógyulási arányról, elégedett betegek beszámolóiról, valamint az iparági szabványoknak és előírásoknak való megfelelésről.
Emellett fontos, hogy magas szintű átláthatóságot és etikusságot tartsunk fenn a kezeléssel kapcsolatos megközelítésünkben, hogy tájékoztassuk Önt a szenvedélybetegségek terén elért legújabb fejleményekről, és szorosan együttműködjünk képzett egészségügyi szakemberekkel a magas színvonalú kezelés érdekében.
A fő cél mindig az kell legyen, hogy segítsünk az embereknek hatékony és fenntartható módon leküzdeni a szenvedélybetegséget. Ha klinikánk már bebizonyította, hogy képes elérni ezt a célt, és szilárd alapja van ahhoz, hogy az egyik legjobb szenvedélybetegség-kezelési klinikának tekintsék.
MedTim, az értékek az első helyen!
A MedTim addiktológiai klinika első ránézésre kiemelkedik külsővel, belsővel, kényelmével, valamint orvosi és nem orvosi felszereléseivel.
A MedTim méregtelenítő kórház érdemei azonban ezeken az értékeken és az innovatív megközelítésen nyugszanak a bizalmi kapcsolat kialakításában: Klinika és beteg, orvos és beteg, pszichológus és beteg, de gyógypedagógus és beteg között is.
Az mit jelent?
Ez azt jelenti, hogy a szenvedélybetegek sikeres kezelésének ideológiája nem azt jelenti, hogy csodaszer ígéretével vonzzuk a pácienst.
Nem kínálunk olyan egzotikus kezeléseket sem, amelyek „garantáltan” egyszer s mindenkorra megoldják a problémát.
Nem, nem egy varázstablettáról beszélünk, hanem a sikeres szenvedélybeteg-kezelésünk mögött meghúzódó komoly munkáról.
A MedTim klinika alapgondolata a bizalom.
Ha Önnek vagy hozzátartozójának problémája van, forduljon hozzánk segítségért, és igazoljuk bizalmát.
A MedTim méregtelenítő központ sikeres működésének kulcsa az ott dolgozó emberekben rejlik.
Szakértői csapattal dolgozunk, akik sok éves tapasztalattal rendelkeznek a szenvedélybetegségek kezelésében. Azért állították össze őket, hogy a legjobb szakmai segítséget nyújtsák, és igazolják bizalmát. Lehetőséget adunk az egészséges élet visszanyerésére, ahol nincs helye a szenvedélybetegségeknek.
A bizalom nem csak egy szó, hanem egy kapcsolat lényege.
Egy kapcsolat csak akkor tehető meg bizalommal, ha kölcsönös megértés van.
Az orvos megértése a problémával kapcsolatban, amellyel kapcsolatban a páciens jelentkezik, valamint a kezelés lehetőségei.
Másrészt a páciens megérti és elfogadja a kezelési folyamatot, de a sikeres kezelés alapelveit is. Vagyis ez egy útmutató a páciens számára, hogy mit tegyen és mit kerüljön el a kívánt eredmény elérése, a visszaesés elleni védekezés és annak sikeres elkerülése érdekében.
Bizalom az első helyen
A páciens és az egészségügyi szakember közötti bizalom az egyes személyek felelősségének egy részének megértése és elfogadása. Vagyis ez az eredményért való felelősség megosztása a klinika és a beteg között. Az mit jelent?
Ez azt jelenti, hogy amikor a beteg kezelésre jön, beszélünk vele és családjával, meghatározzuk a szenvedélybetegség kezelésének programját, módszereit és a végső célt.
Orvosi csapatunk elmagyarázza a betegnek és családjának, hogy miből áll a program és mit tartalmaz. Elmagyarázzuk, hogyan néz ki a diagnózis, mely méregtelenítési eljárások (szükség esetén) szerepelnek a programban, mi az eljárások értelme, elemezzük, hogyan érzi magát a beteg a kezelés előtt és után, mit jelent a pszichoterápia, gyógytorna, regeneráció, rehabilitáció és hogyan fognak kinézni ezek a terápiák.
Minden egyes orvosi beavatkozást részletesen elmagyarázunk a páciensnek – mit jelent, hogyan történik, hogyan érzi magát a páciens a beavatkozás alatt és után.
Tehát lépésről lépésre elmagyarázzuk a kezelés menetét – hogyan néz ki a kezelés minden napja.
Miért tesszük mindezt? Mert azt akarjuk, hogy a beteg megértse, mi történik vele, miért érzi a beteg magát úgy. Más szóval, azt szeretnénk, ha a beteg bízna bennünk, bízna a szakmai felkészültségünkben és a sikeres végeredményben, a gyógyulás lehetőségében. Professzionalizmusunkat pedig nap mint nap bizonyítjuk, minden egyes páciens eredményéért küzdve.
A mi kórházunk ajtaja mindig nyitva áll
Az elbocsátáskor beszélgetünk a beteggel és a kapcsolattartó személyekkel, így közösen felmérjük, hogyan zajlott a kezelés első szakasza (hospitalizációs szakasz), hogyan érzi magát a beteg a hazabocsátáskor, elégedett-e állapotával, hogyan értékeli az első fázis eredményét. Együtt összegezzük az elért eredményeket.
Ez nagyon fontos pont, mert a kezelésnek még nincs vége, csak az első fázisa fejeződött be. Az addiktológiai kezelés ambuláns szakaszába (második fázis) való átmenet mindig azt jelenti, hogy a beteg és családja vállalja a felelősséget és az ellenőrzést a kezelési és magatartási szabályok betartása felett a jövőben. Ettől a pillanattól kezdve a klinika már nem tudja 100%-osan ellenőrizni a beteget. Nem tudjuk ellenőrizni, hogy a beteg hogyan veszi igénybe a terápiát, hogyan és betartja-e a pszichológus ajánlásait, hogyan lép kapcsolatba a pszichiáterrel, hogyan jön kivizsgálásra stb. Ettől kezdve a kezelés menete a beteg és a kapcsolattartó személyek felelőssége.
A reményt azonban soha nem veszítjük el, mert hiszünk a betegben! ! És ez az az elv, amit mindig követünk a kezelés előtt, alatt és után!
Mindig készen állunk a betegek segítségére, különösen akkor, ha nehéz önállóan választ találniuk kérdéseire.
Ehhez csak fel kell hívnia minket. Nincs szükség vagy ok a probléma titkolására, ha az hirtelen jelentkezik, nem kell becsapni magát és közeli személyeket. Ha egy közel álló személynek problémája van, elég felvenni velünk a kapcsolatot és megosztani velünk.
Soha nem utasítjuk el pácienseinket, a mi kórházunk ajtaja mindig nyitva áll. Együtt mindig megtaláljuk a megoldást minden problémára, bármilyen nehéz is legyen az. Ezt a bizalmat hangsúlyozzuk.